U saccu di imballu hè faciule da trasportà è pò esse adupratu per tene l'articuli. Diversi materiali di produzzione, cum'è carta kraft, cartone biancu, tessuti non tessuti, ecc. Cunniscite a classificazione specifica di a borsa?

1. Sacchetti di imballa prumuzione

I sacchetti di imballu promozionale sò cuncepiti attraversu a superficie di l'imballu per prumove è sviluppà i so propri prudutti. Stu tippu di imballu hà culori più ricchi, è u testu è i mudelli sò più accattivanti è simili à u cuncepimentu chè e borse ordinarie, attirendu cusì l'attenzione di i consumatori è prumove a vendita di i Prodotti.

In mostre, pudete spessu vede stu tippu di imballu. U nome di a cumpagnia, u logu di a cumpagnia, i prudutti principali o a filosofia di l'impresa di l'impresa sò stampati nantu à l'imballu, chì prumove invisibilmente l'immagine corporativa è l'immagine di u pruduttu, chì hè equivalente à Una propaganda mobile, cù una vasta gamma di flussi, ùn pò micca solu soddisfà i requisiti di carica, ma hà ancu un bon effettu publicitariu, dunque hè una forma pupulare di publicità per i pruduttori è attività ecunomiche è cummerciale. Più u design unicu di stu tippu di saccu d'imballu hè unicu, più hè fattu di manera squisita, megliu serà l'effettu publicitariu.

2. Sacchetti di compra

Stu tippu di saccu d'imballu hè più cumunu, hè destinatu à i supermercati, centri commerciali è altri lochi, per purtà comodità à i cunsumatori di trasportà beni di cunsumu. Stu tipu di saccu d'imballu hè principalmente fattu di materiale plasticu. Rispuntendu à l'altri borse, a so struttura è u so materiale sò relativamente solidi è ponu cuntene più elementi, è u costu hè bassu. Alcune borse di shopping stamperanu ancu informazioni nantu à u pruduttu o a cumpagnia, chì ponu ancu ghjucà un rolu in a prumuzione è a publicità.

3. Sacchetti di imballu di rigalu

I sacchetti di imballu di rigalu sò cuncepiti squisitamente, cum'è u rolu di e scatule boutique, chì ponu generalmente aumentà u valore di i rigali. Ci sò di solitu trè tippi di materiali: plastica, carta è stofa, è u scopu di applicazione hè ancu assai largu. Un bellu saccu di imballu di rigalu pò mette in opera megliu i vostri rigali. Cù i stili di vita sempre cambianti, i cunsumatori anu esigenze sempre più alti per i sacchetti di imballu di rigalu, è tali sacchetti di imballu di rigalu diventanu sempre più popolari.

I sacchetti di imballu sò classificati secondu i so materiali

In l'industria di stampa, i materiali di i sacchetti di imballu sò generalmente carta rivestita, carta bianca, carta kraft è cartone biancu. Frà elle, a carta patinata hè più pupulare per via di a so alta bianchezza è lucentezza, bona stampabilità è boni effetti publicitarii dopu a stampa. Di solitu, dopu avè cupertu a superficia di a carta imbutulata cù un filmu chjaru o un filmu matte, ùn hà solu e funzioni di resistenza à l'umidità è di durabilità, ma pare ancu più raffinatu.


Tempu di posta: Nov-20-2020