L'imballu di u Produttu hè riferitu à i cartoni, scatule, sacchetti, blister, inserti, adesivi è etichette ecc.
L'imballu di u Produttu pò furnisce una prutezzione adatta per impedisce chì i prudutti sianu danneggiati durante u prucessu di trasportu, almacenamentu è vendita.
Oltre à a funzione di prutezzione, l'imballu di u produttu hà ancu un rolu impurtante in a decorazione di u pruduttu, prumove a marca, riunendu cù i bisogni estetichi di i clienti è e richieste psicologiche à a fine acceleranu u prugressu di vendita.

L'imballu di u pruduttu hè a sperienza visuale di u pruduttu; U parraturi di e caratteristiche di u produttu; A presentazione di l'immagine è di u posizionamentu corporativu.
L'imballu di u pruduttu bè cuncepitu hè un modu impurtante di fà u prufittu per un'impresa. Un pusizionamentu strategicu precisu è in accordu cù u cuncepimentu di imballu di psiculugia di i clienti pò aiutà l'impresa à spiccassi in un gruppu di marche di cuncurrenti è vince una bona riputazione.
E leggi di DuPont indicanu chì 63% di i cunsumatori anu pigliatu e so decisioni di compra solu secondu l'imballu di u pruduttu. Per via di questu, l'ecunumia di mercatu oghje chjamata dinò spessu economia d'attenzione. Solu a marca è l'imballu accattivanti ponu esse ricunnisciuti è accettati da u cunsumatore è cunvertiti in vendita.
Dunque, tutte l'imprese devenu prestu una grande attenzione à a funzione di imballu in a marca.
Ogni pruduttu hà u so imballu unicu, è e marche principali ùn risparmianu ancu soldi per cuncepisce l'imballu perfettu per i so prudutti.
Evidentemente, l'imballu hè abbastanza impurtante per i prudutti:

L'imballu hè un tipu di putenza di vendita.
Oghje, u Mercatu hè pienu di vari prudutti, l'attenzione di ogni pruduttu hè assai corta, è l'imballu deve capisce è capisce u cunsumatore quandu lancianu un sguardu nantu à i scaffali. Solu l'imballaggi chì anu utilizatu cumpletamente u Disegnu, u Culore, a Forma, u Materiale per raprisentà l'infurmazioni di u Cuncepimentu è a Cultura di u Produttu, di a Marca è di a Cumpagnia, ponu attirà u cliente è dà à u cliente una bona impressione di u pruduttu è di a marca, poi portanu à l'azzione di compra .
L'imballu hè u putere di vendita chì assume a responsabilità primaria di attirà i consumatori.

L'imballu hè un tipu di putenza d'identificazione.
Quandu l'imballu attrae cù successu u cunsumatore è capisce a so attenzione, l'imballu deve avè a funzione di trasmette e specifiche è e caratteristiche di u pruduttu.
L'imballu di u pruduttu richiede micca solu un aspettu di lussu ben cuncepitu, ma pò ancu parlà per u pruduttu.
A prestazione di u mercatu di i prudutti dipende da u bonu imballu chì presenta e caratteristiche di u pruduttu è informazioni dettagliate.

L'imballu hè un tipu di putenza di marca.
L'imballu hà a funzione Marketing è Branding. Vale à dì, l'imballu pò mustrà l'infurmazioni di a marca; custruisce l'identificazione di marca è lasciate chì u cunsumadore capisca u Marca, a pruprietà di a Marca, cusì crea una maghjina di marca.
In l'architettura di marca, l'imballu pò ancu esse trattatu cum'è una di a fonte Image Brand.
L'imballu cum'è presentazione esterna essenziale di u pruduttu, assume a responsabilità per u sentimentu chì un'impresa vole dà à u consumatore.
L'imballaggio hè un rolu primu in a differenziazione di u pruduttu. Pò creà a caratteristica di marca è da questu i consumatori sò attratti è e vendite sò fatte.

L'imballu hè un tipu di putenza culturale.
U core di l'imballu ùn si trova solu in l'aspettu esternu è in a caratteristica, ma si sviluppa ancu da a fusione di caratteru individuale è caratteru affettuosu.
L'imballu pò mostrà a cultura di u pruduttu è di l'impresa in modu efficace

L'imballu hè un tipu di putenza di affinità.
L'imballu di u Produttu hè Orientatu à u Consumatore, pò risponde à e diverse richieste di u consumatore, intantu portanu a putenza di affinità à i consumatori.
In tuttu, l'imballaggi sò dotati di sempre più funzioni.
L'imballaggio hà un rolu sempre più impurtante in marketing è branding.


Tempu di posta: Nov-20-2020