In generale, un pruduttu pò avè parechji pacchetti. U saccu di dentifriciu chì cuntene dentifriciu hà spessu un cartone fora, è una scatula di cartone deve esse posta fora di u cartone per u trasportu è a manipulazione. L'imballaggio è a stampa anu generalmente quattru funzioni diverse. Oghje, l'editore di China Paper Net vi purterà à amparà di più nantu à u cuntenutu pertinente.

L'imballu hà quattru funzioni:

(1) Questu hè u rolu più impurtante. Si riferisce à a prutezzione di i beni imballati da rischi è danni cum'è fughe, rifiuti, furti, perdite, spargimentu, adulterazione, restringimentu è decolorazione. Durante u periodu da a produzione à l'usu, e misure protettive sò assai impurtanti. Se l'imballu ùn pò micca prutege u cuntenutu, stu tippu di imballu hè un fallimentu.

(2) Fornite comodità. I pruduttori, i venditori è i clienti anu da spustà i prudutti da un locu à l'altru. U dentifriciu o unghie ponu esse facilmente spostati in u magazinu mettenduli in cartoni. L'imballu inconveniente di sottaceti è pulveru di lavà hè statu influenzatu da u picculu attuale Sostituitu da l'imballu; in questu mumentu, hè assai cunveniente per i consumatori di cumprà è di portà a casa.

(3) Per identificazione, u mudellu di u produttu, a quantità, a marca è u nome di u fabbricante o di u rivenditore devenu esse indicati nantu à l'imballu. L'imballaggio pò aiutà i gestori di magazzini à truvà i prudutti cun precisione, è pò ancu aiutà i consumatori à truvà ciò chì volenu.

(4) Prumove a vendita di certe marche, in particulare in magazini autoselezionati. In u magazinu, l'imballu attrae l'attenzione di u cliente è pò trasformà a so attenzione in interessu. Certi pensanu chì "ogni scatula di imballu hè un cartellone". Un bonu imballu pò aumentà l'attrattività di un novu pruduttu, è u valore di l'imballu stessu pò ancu motivà i consumatori à cumprà un certu pruduttu. Inoltre, aumentà l'attrattività di l'imballaggi hè più economica chè aumentà u prezzu unitariu di u pruduttu.


Tempu di posta: Nov-20-2020